Grill under egen – sæsonstart 2024
Sæsonstart for grill under egen.
Landsbyrådet afholdt sit første årsmøde, hvor de efterlyste ideer og visioner fra landsbyen. De lagde desuden op til at ét eller to nye medlemmer kunne melde sig til rådet, og endelig blev der afholdt stiftende generalforsamling for den nye forening ”Huset under Egen”.