Så skal gåholdet ”Under egen” igen på tur.
Onsdagsgåtursholdet tager på udflugt til Roskilde d.24.sept.
Onsdagsgåtursholdet tager på udflugt til Roskilde d.24.sept.
Kom til aftengudstjeneste i Frørup kirke og hør Søren Ø. Pedersens trio
Det Grønne Udvalg i Tårup Landsbyråd inviterer alle i landsbyen til en fælles arbejdsdag på det grønne område Under Egen.
Sogneudflugten går i år til København med besøg i Grundtvigskirken, Frihedsmusset og Mindelunden.
Onsdagsgåtursholdet inviterer til tur til Fredericia d.6.august
Med afsæt i Fyns naturlige landskab og landbrugsjord søger festivalen fra et kunstnerisk perspektiv at uddybe forståelsen af vores forbindelse til naturen.